Mama bought a new pair of scissors

Börjat se vissa samband mellan engelska indiepojkar och deras val av frisyrer. Just sayin’.

luke pritchard heh.

och om man så vill;

Pucker up!

Alla peppiga färger fick mig att tänka på Ou Est Le Swimming Pool, som för övrigt var förband till La Roux (Bulletproof…) under deras Englandturné. Finfin synth-/electropop om att dansa, släppa taget och glömma. Inte en genre jag planerat att ens nämna, men det är en bra låt.

stop
well i just dance the way i feel
stop breathing
imagine none of this is real

One response to “Mama bought a new pair of scissors

  1. Hei, anata no blogg wa kakkoi! (Hmm jag reserverar mig dock för språkliga fel.. host host.) Nämen det här blev ju fint. Detta var en bra danslåt och the cave låten innan var trevlig. Man kanske ska penta och klippa sig, kanske är det som är grejen verkar det som.

    Fast måste jag skaffa en bäver?(I sann Chip ”måste jag sova i skåpet”-anda).

Kommentera

