Wapanindieworms och dylikt

Glömde publicera en bild på valarna. Ritade dock häromdagen en fantastisk tysk mask som tittar på The Big Bang Theory. Han är ursäktad för att han är mask. Eller tysk. Kanske båda. Försökte rita ett ölstop också, men det såg mer ut som en bratwurst kändes överflödigt.



För övrigt släpper mitt #1 guilty pleasure-band sin nya singel idag. Och när jag säger guilty pleasure menar jag ordentlig guilty pleasure, men det är okej för man blir glad. Får min dagligdos av engrish också. Micket loligt och undelhållande. Men den är ju inte The D-Motion, precis.

Det är dock dessa jag lyssnar på i skrivande stund (tack nee-san!), alltså Comet Gain med Why I Try To Look So Bad. Britain at its finest~

And I try to look so bad
They check my social worth
Those fascist dogs,
please get them away from me

Kommentera

