7 onödiga fannyfakta

Har fått en blogaward av Frk. Jensen (superdupersöt blogg!), så nu ska jag berätta sju saker om mig, som ni inte vet om. Oj.

1. Jag är ett space case av stora mått. Det måste ju betyda att jag är ett fantastiskt sällskap. Folk kan ha hur dåliga hårdagar som helst. För oinvigda kan jag dock verka ignorant. Det ses inte alltid med blida ögon, ska ni veta.

2. Det händer att jag har lite prettotendenser. Det kompenserar jag genom att driva med mig själv.

 

3. MyHeritage celebrity collage tror alltid att jag är asiat och/eller man. När jag är ledsen brukar jag titta på någon Studio Ghibli-film. Då känns världen fin igen. Säg konnichiwa till min inre japan – I kontakt med sina känslor.In stores now!

4. Jag är besatt av peacemärken. Objekt med peacemärke på = Jag köper det. Inbillar mig att min inre pacifist gör sig påmind. För allas skull, liksom.


5.
Måste nog vara den enda jag känner som tycker att det kan vara avkopplande att plugga. Jag förstår det inte ens själv. Hoppas att det kommer generera pengar i framtiden.


6.
Dagen jag upptäckte History Channel var ren bliss. Jag kan titta tills mina ögon blir fyrkantiga. Jag önskar att jag hade VH1 Classic också, men ibland är saker som de är.


7.
Brukar inbilla mig att 1969 års Woodstockfestival var den perfekta festivalen. Jag skulle minst ge min vänsterhand för att få uppleva den. Kanske underarmen också. Men jag har varit på Trästock i alla fall.  Tyvärr ingen vidare bedrift.

Och mina sju nomineringar! Eller nomineringar och nomineringar, det är sju bloggar jag läser. Eller bloggar och bloggar, vissa… Äh.

Green-eyed Geisha (För att den är himla intressant)
Knivlisa (För att hon är jävligt rolig)
Kimi No Style (För att hon är söt och bor i Japan)
Musthavecute (Världens finaste men onödigaste grejer)
I Guess I’m Floating (Bra musiknyheter, tralalala)
Song, by Toad (Också jäkligt bra grejer)
Och så vidare (Söt blogg+trevlig musik)

 

Kommentera

