Christmas gifts

Säg hej till Arcade Fires version av Jinglebell Rock. Jag vet inte om någon spetsat deras lönnsirap eller vad kanadensare nu dricker, men det är ack så härligt att lyssna på.

Tänkte även dela ut lite presenter, sådär i juletider. Man blir så himla inspirerad efter att ha tittat på Ellen. Eller är det bara jag? Jag hade ju gärna lottat ut typ, en Mercedes. Om jag hade haft pengar alltså. Vilket jag inte har. Tror inte att 139 kronor räcker speciellt långt.


Ke$ha: En intervention. Min mamma tror inte heller att det är hälsosamt att borsta tänderna med whiskey.


Lord Voldemort: Ett kok stryk. ‘Nuff said.


Amy Winehouse: Glögg + pepparkakor + mögelost. Jag tror att Amy skulle behöva lite julpepp.


Kate Nash: En stor kartong. Lagom stor för att kunna skicka lite kläder till mig. Jag vet att det inte riktigt är så julklappar funkar, men nu är det jag som bestämmer här.


Hayao Miyazaki: Rättigheterna till en filmatisering av Pippi Långstrump. Ponyo var, obviously, fantastisk. Pippi skulle, obviously, vara ännu bättre. Bara hon slipper heta Brunhilde.


Kame: Ögonbryn. Eller mig. Det är inte så petigt. Jag är helt okej med båda.


Undertecknad: Ett lyckat slutprojekt (och massage, är lite stel i axlarna). Möjligen Kate Nash’s garderob, om allt går enligt planerna.

One response to “Christmas gifts

Kommentera

