Juljuljul!

God jul, kära Londonground… are. Ännu en av dessa wapanesebilder (97% Kyoko Fukada, bland annat) comin’ atcha.
Ni gör förhoppningsvis troligtvis rimligtvis antagligen någonting mycket bättre än att sitta och läsa min blogg. Lovar att jag kommer igen starkt när jag slutar vara så jäkla mätt hela tiden (himla jobbigt, det där julbordet). Jag ville bara säga hej. Hoppas att ni får en fin jul! Jag är fortfarande typ fem år och hoppas att tomten kommer med nya leksaker!

Oh so sad. Men merry christmas på er, finisar!

Kolla peppen! Varken engelskt eller indie, men ändamålen helgar medlen! Så himla söt låt.

5 responses to “Juljuljul!

  1. Så här fräcka var inte sambomasta sist jag såg dem. Coolt. Och jag läser bloggen för jag är a) patetisk b) genuint intresserad (jag lämnar det till dig att lägga vikten vid det som låter bäst).

    Hare!

  2. tummen upp för fler egobilder! ( ‘w’)/\(‘w’ )

  3. Både öppningslåten och slutlåten är bra men den videon var bara för sööt. Kan man baka in dom i en cupcake?

Kommentera

