Paper Route och lite intressanta frisyruppsättningar

Lyssnar på det amerikanska bandet Paper Route. Eftersom jag inte hittade dem i någon tidning, på någon blogg eller i någon rännsten tar jag mig friheten att bara… låta dem vara amerikaner på visit hos The Londonground.
Are We All Forgotten är en av mina absoluta favoritlåtar.

För övrigt tänkte jag testa ett, tydligen, vinnande koncept. Alla så kallade bloggerskor brukar ju infoga bilder på sig själva i inläggen. Funkar för dem, enligt statistiken. Typ:
Hej, här är jag ute på promenad.
Hej, här dricker jag latte.
Hej, här badar jag.
Hej, här sitter jag på toaletten.
Hej, jag somnade nyss men så vaknade jag så då tog jag ett kort.
Idag kändes som en bra dag. Jag är riktigt snazzy. Har en fantastisk Kiritani Shuji-frisyr (till er som sett Nobuta wo Produce). Jag tänkte rekonstruera bilden, men jag hittade varken mina ätpinnar eller flanellskjortan. Vilken osis 


Shuuji-kun                             Fanny-chan

One response to “Paper Route och lite intressanta frisyruppsättningar

  1. Lol de två sista bloggkorten var klockrena speciellt hej jag sov men vaknade nyss.

Kommentera

