Sushi + en Supreme Phil Collins

Jag tänkte säga att jag lyssnar på The Supremes, men sedan hittade jag ett klipp med Phil Collins sjungandes You Can’t Hurry Love. Och just det, med två kopior av sig själv. Som en liten änglakör. Ja, jag höjde också på ögonbrynet.
Detta är inget annat än full jackpot. Vansinnigt roligt, till och med. Synd att jag inte kan sluta tänka på Tarzan.

Nu ska jag ut i kylan för att äta sushi. Eller ja, jag ska inte äta utomhus, men jag och Nee-san ska ändå ta oss till Sushi & Te (nom-nom). Hur detta kommer gå vet jag inte, jag har inte andats frisk luft någon längre tid på en ganska imponerande mängd dagar.

Men jag ska göra mitt bästa. Det ska gudarna veta.

<– Jag.

2 responses to “Sushi + en Supreme Phil Collins

  1. HAHA, underbart! Älskar Phil Collins men det här var…ovant. Jag har för övrigt samma problem, syrebrist påverkar hjärnan har jag hört. (Negativt skulle jag tro.)
    Tror du behöver fler kategorier btw =_=

Kommentera

