Hello Kitty-kokain… Öh, va?

Hahahahahahaha. Hello Kitty-kokain! Fan vad crazy. Vet inte om jag är förvånad eller road. Mest troligt en kombination. Hello Kitty Hell är den roligaste bloggen på väldigt, väldigt länge. Tycker uppriktigt synd om honom.

Och detta är ju ännu bättre. Sweet mother of all things, bad and evil! Synd att det inte kom i set, liksom. Gärna till de som ser Sverige-USA i JVM. Deppar lite eftersom det ser ut att bli en otrevlig förlust. Vilken tur att jag har ett sympatiskt temprament.

För att dämpa sorgen efter hur illa det nu kommer gå i JVM lyssnar jag på Porcelain and the Tramps’ King of The World. Häpp.

Do Not Test Me

Min katt bet mig. Nu är jag jävligt pissed off. Han kan ju bara fetglömma att få gästa med sin röv fler gånger.  Inte en chans.

One response to “Hello Kitty-kokain… Öh, va?

  1. Hahahaha!! Hello Kitty Kokain med snortrör! fan va sjukt

Kommentera

