Det här är så jävla bra

Jag skrev ett inlägg. Det var roligt. Det var glatt. Sedan laddade jag på måfå ned en spellista. Jag lyssnade på en låt. Sedan grät jag. Jag gråter fortfarande. Jag kan faktiskt inte sluta. Minns inte senast detta hände.

En minut in i låten började tårarna rinna och jag förstod ingenting. Jag fattar fortfarande inte. Fan vad den är bra.

All the streets
All filled with sound
Because it’s right it’s for the best
Still I sense their judgment now
as we ask for rest
Just rest

etc.

Jag var tvungen att se Techno Chicken för att gaska upp mig. På riktigt.
Nu sitter jag och skrattar åt mig själv. Det är hälsosamt.

….

6 responses to “Det här är så jävla bra

  1. Wow det där var känslosamt.. tungt. Nu blev jag ju värsta nedstämd! x) Ditt fel Fanny x)

  2. haha tyvärr så förlorade vi ganska stort med den…xD

  3. Sv: Det skalet är köpt. det är så svårt att komma åt bra mobilpälor och mobil smycken när man bor i Sverige.

    xoxo/Piicha

Kommentera

