Ledsen musik/Dragen podcast

Jamen hörrninini. Här är jag, min frisyr 2.0 och den nya sammetsklänningen.
Vad ska man säga. Jag tror på svag belysning och smickrande speglar.
Men skit i det och vidare till mer relevanta ting.

Om ni har en dålig dag skulle ni kunna ta en titt på ett axplock ur NME’s lista över The darkest albums ever made. The Smiths, White Lies, Joy Division och Spiritualized… among others. Ni fattar galoppen. Gråt ögonen ur er, om ni så känner för det.

Annars föreslår jag lite kvalitetsmusik hos Song, by Toad. Trevlig podcasting med olika teman . Tar mig sällan tid till att lyssna på själva pratet (han får inte så mycket sagt), men det är å andra sidan allt som oftast ingen större förlust. Fast denna gång var han tipsy. Hahahahaha. Hips vips blev det himla mycket roligare.

”So I faffed about, went out and got pissed, and ended up recording this after our gig tonight, sorry.”

Om jag hade en poddradio skulle jag också vara full.

2 responses to “Ledsen musik/Dragen podcast

  1. Där satt den. Precis vad som behövdes ikväll. Tack för tipset!

Kommentera

