Post-rock! YESSS!

Hmm. Post-rock är en ganska bra beskrivning. Lite, typ, hmm, Explosions in the Sky/Arcade Fire. Sådant tycker vi om. OCH DE ÄR ENGELSMÄN, YATTAAA. Jaja. Spokes släppte i alla fall sitt debutalbum i januari.  Jag tycker att de är very, very güt, men ni får väl bilda er en egen uppfattning.

Förresten kan ni, om ni vill, gilla The LondongroundFacebook! Då hänger ni med när jag uppdaterar. Vad kan vara bättre än det, liksom?

Nej, nu beger jag mig mot badet. Att jag kom levande ur gårdagens löprunda var otippat men bra. Jag har ju tänkt ta studenten.

Och. OCH. Snart fyller jag år, HIHIHIHI fniss fniss fniss.

Kommentera

