Äntligen lite spotifyplaylists!

Bara så att ni vet; Konstruktiv kritik är det bästa jag kan få!

Jag har en kort fråga, you see. Vad är bäst – en liten youtubelänk eller, om så finns, till Spotify? Grubblar lite på vad som är smidigast. Har dessutom insett hur dumt det är att inte länka till mina Spotifyplaylists. Det är ju det den här bloggen är till för. Pucko.

Här är kvällens playlist.

Sjukt trött. MEN. Nu ska jag släpa mig till sängen. Kanske även sova som en klubbad säl. Vem vet.

We are mirrors to this world
We speak, if we’re heard
but we bleed, if we’re hurt
and we seethe, if we’re burned

Kommentera

