ett kärleksbrev till ronald mcdonald

Jag har nog Tema Tokyo. If you don’t mind. Och jag gillar The Wombats. Så glada och ledsna på en och samma gång. Det är en konstform det med.

Läser förresten om jPod. Karaktärerna skriver kontaktannonser till Ronald Mcdonald. Jag accepterar utmaningen.

Hej Ronald.
Först och främst vill jag bara säga att du verkar vara en glad kille. Lite obehaglig kanske, men ta inte illa upp. Det är ju bara min tolkning.
Jag märker att du är ambitiös. Du har ju tagit dig långt här i livet. Grattis till framgångarna. Det unnar jag dig verkligen. Jag har hört att pengar är attraktivt. Men ett ska du veta, jag tycker verkligen om dig för den du är.
Jag är i alla fall 18 år och exceptionellt bra på att lista saker. När du har tråkigt på barnkalasen kan jag faxa till dig. Listor om framgång och motgång, Nils Ferlin och JK Rowling, bibeln och Justin Beaver. Och så kan jag massor med onödig fakta. Men jag är inte superbra på TP. Sport är min akilleshäl. Musik är mitt trumfkort. Men det är ett av mina stora mål i livet. Att bli kung på Trivial Pursuit.

PS. Supersize please (obs webcam required).

3 responses to “ett kärleksbrev till ronald mcdonald

  1. Haha vilket fint mål i livet! Jag är förvånansvärd i TP, mest för att jag kan svara på saker som ingen förstår hur jag vet, men jag vet relativt lite om det som alla andra vet…

  2. Vilt partande Wombats för övrigt… ¤_¤

Kommentera

