the bibbity-bobbity-booze

Lyssnar på Lil Daggers. Tycker mig höra lite psykedelisk sjuttiotalsrock. Ni kan ju bedöma själva. Kolla på deras majspejs, det är (på riktigt) värt det. Då kan ni skryta när de i framtiden, i sant rockstjärnemanér, kräks ner Debaser.
”Asså jag hörde dom när dom ba hade typ 400 fans på Fejjan.”

Tänkte på en grej. Om jag hade ett band skulle det absolut heta The Bibbity-bobbity-booze. För det måste åtminstone innehålla minst en ordvits. Faktiskt. Och idag vaknade jag upp och mådde ungefär som Amy Winehouse. Det var inte det minsta bibbity-bobbity-boo.

Nu ska jag äta choklad och vakna från min bakisdvala.

Kommentera

