jaba sorry ’bout that.

Hej. Ursäkta att jag varit lite dålig på att uppdatera. Jag är ett busy bee just nu. Jag tror att min läxhög sträcker sig ungefär upp till toppen på Eiffeltornet. Det är skojsigt.

Annars då? Jag har tillbringat den större delen av förra veckan med att läsa tidningar. Om Tepco och Gaddafi, Tepco och Gaddafi, Gaddafi och Tepco etc. Sjukt muntert.

Men snart är jag klar med det viktigaste, eller snarare det mest akuta, det vill säga Psykologin och LG:n. Sedan ska jag skärpa mig.

Och så ska jag mejla och ringa alla möjliga hitådit.

Och efter hitådit, eller typ imorgon, ska jag komma med något nytt.

Kommentera

