fina håkan hellström och säkert!

jag å hanna (typ)!

Jag är tillbaka. På riktigt. Hej, bloggosfären!

Så vill ni veta allt skoj jag och honey hittade på i helgen (retorisk fråga)?

det är så jag säger det >_<

Umeå Open (fredag):
– taggade med Lite Håkan Hellström och Säkert!
–  inhandlade en tygkasse med Håkan
– trängdes ihjäl på vägen in till Säkert!
– hela publiken sjöng ja må han leva för Håkan och han såg jättegenerad ut
– dansade fastän hjärtat brister
– skrek Å DET SKULLE JU VA DANS DANS DANS och  VI KOMMER Å DÖÖÖÖ SAMTIDIGT DU Å JAAAAG
– åkte med reggaebusschauffören (han ska få ett eget inlägg!)

krubbet

kärlek är ett brev skickat tusen gånger

men inte 13:37

lördag:
– kollade in universitetsbiblioteket och den coola klockan i taket
– fotade gatukonst (ängel, banan, morot, fingeravtryck,  mosaik)
– lekte Gandalf i biblioteksmagasinet
– såg bra film
– såg dålig film
– lagade vårrullar
-chillade järnet

Mer eller mindre alltså. Jag ska tillägga att ja, det kommer mer om reggaebusschauffören och Håkans spelning. Mmm.

4 responses to “fina håkan hellström och säkert!

  1. Jag vill också leka Gandalf!

  2. Haha du glömde porta potty killen!

Kommentera

