sjukt sne.

Det verkar som att Spotifyklanen har blivit lite snål. Från och med den 1:a maj får nämligen de arma krakarna (inklusive mig) som bara har gratisabonnemang den generösa lyssningstiden på 10 timmar i månaden. Jaså. Tio. TIO?!

Men guuu, va kul. Och nu, när det ändå går utför, blir det ännu bättre. Ety varje spår får bara spelas fem gånger. Vilken tur för mig då, att jag aldrig någonsin lyssnar på samma låtar.

Ursäkta, jag ska bara vagga fram och tillbaka i fosterställning innan mitt huvud imploderar.

One response to “sjukt sne.

  1. Blir lack. Dumma dom.

Kommentera

