Notering

Procrastinatiooooon

Mina uppdateringar här korrelerar med mina tentaperioder. Under dessa perioder passar jag på att städa rummet, tvätta, laga mat, skriva noveller, rensa lådor och så vidare. Gärna läsa lite gamla dagböcker också. Så jag har varit ganska nostalgisk på sistone. Kanske inte pluggat lika mycket. Men lyssnat påååå:

Tindersticks. Mmmm lågmält och fint. Av samma anledning som jag gillar The National.

Har alltid föredragit My My, Hey Hey (Out of the Blue) framför Hey Hey, My My (Into the Black), men börjar omvärdera lite. Kanske till och tycker att de är lika bra. Lite tveksam till scenografin dock.

Burnt by the mirror
Burnt by the light
Feeling rejection I’ll burn down your house
Tearing down posters
I was never alive

!!!

PS. Inlägget är inget litterärt mästerverk, men det kanske går att förbise.
PPS. Kollar på Melodifestivalen pga vill inte plugga. Inte för att min åsikt i frågan är annat än överflödig, men jag tycker nog att Amanda Fondells placering var oförtjänt låg.

Kommentera

